Tuesday, January 9, 2018

Live a Stirring Life

Do everything without grumbling or arguing,
so that you may become blameless and pure,
"children of God without fault 
in a warped and crooked generation."
Then you will shine among them like stars in the sky
 as you hold firmly to the world of life
Philippians 2:14~16
Each of us should lead a life stirring enough to start a movement. We should yearn to change the world. We should love unquenchably, dream unfalteringly, and work unceasingly.
難しい単語がずらずらと出てくるので、辞書でちゃんと調べました。
unquenchably は確かに、 unfalteringly は 断固とした unceasingly は絶え間なく。
確かな愛で、夢をしっかりとにぎり、絶え間なく前進する。
夕べものすごくひさしぶりに、大人と一杯おしゃべりしました。
夏が終わって以来です。
ああ、まさに、彼女とはこんな人。
確かに愛し、しっかりと夢を握って、絶え間なく前進している。
外はすごい雨です。
はなが、怖いと言って起きてきたので、私の足元にまるまっていた
じょえるをお供に差し出しました。
きっと、ベッドに入れていると思います。
本当は禁止だけど。